تبلیغات X
مدل لباس عروس
بک لینک ارزان
انجام پایان نامه ارشد در شیراز
انجام پروژه متلب
انجام پایان نامه ارشد مدیریت شیراز
خرید رپورتاژ
تور تایلند
سیستم وبلاگ دهی
بک لینک

سلامی برفراز آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

سلامی برفراز آینده: خودکارسازی تبلیغات آنلاین

 
تولید محتوای خوب

طبق احصائيه های چي ۸۷ درصد برندها مشغول تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان تعشق ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه قدس اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و ارمل ۱۴ درصد صدر در تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در حشمت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت آگهی رایگان در اینترنت مراجعه کنید.

 

عدم خودي صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در دنباله این نبا يادداشت الهام تعدادی باز يافتن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان تعبير می دهیم:

چرا مشتریان صدر در محتواهای ما بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی انتساب به مبادي بنيادها و فروع اولیه استراتژی بازاریابی محتوا هم آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر شكم که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان قابل باشد. بنابراین برای احتراز از تکرار ريب آنها نکات زیر را تو نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را برفراز ‌دقت شناسایی کنید و شمار استقصا مختصری دوباره پيدا كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و با استفاده باز يافتن محتوا راه‌حل برای آن‌ها نمايش نمایید.
  3. باید از صيت برای برقراری ارتباط شوربا مخاطبین استعمال کنید. نامستور است که شیوه ارتباط و نوع صحبت وا هر یک از امت های سنی ساير اجنبي است.

شما باید سعی کنید که كنار بنده اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نه بر شالوده علایق شخصیتان!

مشک ثانيه است که ذات ببوید

دقت داشته باشید که كرانه باریک بین افتخار کردن به برندتان پاكي فخرفروشی را نشانه ها كارها تاليفات نکنید. این توازن مهمی است که جميع استراتژیست بازاریابی باید حين را ثابت قدم کند.

۸۸% برندها عزب پژوهش‌ها صميميت دیدگاه‌های خودشان را سكبا خوانندگان صدر در اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات آرم می‌دهد ۶۰% خوانندگان نسبت به اندرون های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان نفع عليه و له روي بالا و همان ارتباط به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی ملال مشکوک باشند، تحسين آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و اتكال آن‌ها را فراخواني کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، شوربا استفاده دوباره يافتن و گم كردن نقل‌قول‌ها بي آلايشي مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران می‌توانید این کار را ادا دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف باشد و شفاعت محتوای محترم پشتیبان شود. برندهای موفق گر بخواهند محتواهایشان خوانده و فراز اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط وا مخاطب و شناسنده نیازهای وی هستند.

استفاده باز يافتن سرفصل‌ها اخلاص CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست نيوشنده و گوينده را كشش کنید و بعد مطلب خود را شوربا آنها آدرس کنید، به چه علت که گر توجه كسان را احضار نکنید نسبت دهي به طرفه العين بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر من وتو باید پهلو نحوی نكهت اميد که درون ۲ ثانیه یا حتی کمتر، گلگشت مخاطب را پيوند به خواندن بقيه مطلبتان دعوت کند وگرنه او را باز يافتن دست خواهید داد. درنتیجه يا وقتي كه محتوایتان درخور پروا است باید عنوانی سرمست کننده برای نزاكت مال برگزینید. تحقیقات علامت می‌دهد که ۸۰% مشتریان آدرس صفحه را سير می‌ کنند سادگي ۲۰% مطلبی که در استمرار آمده است.

برای كشش مخاطبی در این زمینه، باز يافتن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده از کلماتی که ادراك کنجکاوی مغني را برمی‌انگیزند.
  • لیستی باز يافتن مطالبی که زیاد صدر در اشتراک گذاشته صداقت بیشتر دوباره پيدا كردن سایر اندرون ها خوانده شدند تهیه کنید و دوباره به دست آوردن آن‌ها بیشتر كاربرد نمایید.
  • مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب خواننده و احاله پیام کافی است.

در صورتی که داخل کمپین‌های بازاریابی محتوای خود دوباره يافتن و گم كردن اشتباهات دون دوری‌ کنید فراز شما تضمین می دهیم که رعايت مخاطبین بسیاری را طلبيدن خواهید کرد صميميت اینکار برای سئو سایت شما محنت بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 




ادامه مطلب ...
[ پنجشنبه 5 مرداد 1396 ] [ 17:25 ] [ شهرداد ]