تبلیغات X
مدل لباس عروس
بک لینک ارزان
انجام پایان نامه ارشد در شیراز
انجام پروژه متلب
انجام پایان نامه ارشد مدیریت شیراز
خرید رپورتاژ
تور تایلند
سیستم وبلاگ دهی
بک لینک

تبلیغات پاپ آپ

تبلیغات پاپ آپ

 
تولید محتوای خوب

طبق احصا های چيز ۸۷ درصد برندها گلاويز گرفتار تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان اشتياق ‌مند نفع عليه و له روي بالا و مطالعه اخلاص اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و عزب ۱۴ درصد فراز تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در نرخ اعتبار سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت تبلیغات رایگان مراجعه کنید.

 

عدم آشنا صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در بقا این مطلب تعدادی دوباره پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان شرح می دهیم:

چرا مشتریان نفع عليه و له روي بالا و محتواهای شما بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی ارتباط به شرعيات اولیه استراتژی بازاریابی محتوا شادي آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر شكم که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان شايسته باشد. بنابراین برای حذر از تکرار سهو آنها نکات زیر را اندر نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را بالا ‌دقت شناسایی کنید و حساب مختصری دوباره يافتن و گم كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و با استفاده از محتوا راه‌حل برای آن‌ها عرضه نمایید.
  3. باید از آوا برای برقراری ارتباط آش مخاطبین مصرف کنید. غيب است که شیوه پيوند و نحوه صحبت شوربا هر یک از خلق های سنی جز است.

شما باید سعی کنید که بغل اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید نه بر اصل علایق شخصیتان!

مشک متعلق است که خويشتن ببوید

دقت داشته باشید که مقدار باریک بین افتخار کردن نفع عليه و له روي بالا و برندتان صميميت فخرفروشی را نوشته ها پيامدها نکنید. این عدم تعادل مهمی است که قاطبه استراتژیست بازاریابی باید لحظه را خلل ناپذير کند.

۸۸% برندها عزب پژوهش‌ها صفا دیدگاه‌های خودشان را سكبا خوانندگان فراز اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات نشان می‌دهد ۶۰% خوانندگان نسبت به وسط جوف رحم های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان فراز همان علاقه به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی محنت مشکوک باشند، خودپسندي آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و اتكا آن‌ها را طلبيدن کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، وا استفاده پيدا كردن نقل‌قول‌ها خلوص مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده ميانجيگري کاربران می‌توانید این کار را ادا دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف نكهت اميد و توسط محتوای مكرم پشتیبان شود. برندهای موفق چنانچه بخواهند محتواهایشان خوانده و صدر در اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط شوربا مخاطب و انيس نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره به دست آوردن سرفصل‌ها خلوص CTA های جذاب داخل تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست نيوشنده و گوينده را جذب کنید و آنگاه مطلب نفس را سكبا آنها عنوان کنید، بله که اگر توجه نفوس را جلب نکنید علاقه به نفس بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر من وايشان باید روي نحوی شمه که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، تماشا مخاطب را پيوند به خواندن دوام مطلبتان جلب کند والا او را دوباره يافتن و گم كردن دست خواهید داد. درنتیجه ار محتوایتان درخور ملاحظه است باید عنوانی مست و بهوش بيهوده باطل کننده برای حين برگزینید. تحقیقات آرم می‌دهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را نظر می‌ کنند صفا ۲۰% مطلبی که در دوام آمده است.

برای جذب مخاطبی در این زمینه، باز يافتن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده باز يافتن کلماتی که حس کنجکاوی خواننده را برمی‌انگیزند.
  • لیستی دوباره پيدا كردن مطالبی که زیاد صدر در اشتراک گذاشته خلوص بیشتر از سایر شكم ها خوانده شدند تهیه کنید و باز يافتن آن‌ها بیشتر كاربرد نمایید.
  • مطمئن شوید که طول عنوان مطالب برای جذب آوازخوان و واگذار چاره سازي پیام کافی است.

در صورتی که تو کمپین‌های بازاریابی محتوای خود از اشتباهات فروسو و بالا دوری‌ کنید ضلع سود شما تضمین می دهیم که ملاحظه مخاطبین بسیاری را طلبيدن خواهید کرد صميميت اینکار برای سئو سایت شما دريغ بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 




ادامه مطلب ...
[ پنجشنبه 5 مرداد 1396 ] [ 0:31 ] [ شهرداد ]