تبلیغات X
مدل لباس عروس
بک لینک ارزان
انجام پایان نامه ارشد در شیراز
انجام پروژه متلب
انجام پایان نامه ارشد مدیریت شیراز
خرید رپورتاژ
تور تایلند
سیستم وبلاگ دهی
بک لینک

تبلیغات اینترنتی به راه برندهای بزرگ

تبلیغات اینترنتی به راه برندهای بزرگ

 
تولید محتوای خوب

طبق آمار های چي ۸۷ درصد برندها درگير تولید محتوای خوب هستند که کاربرانشان رغبت ‌مند فايده مطالعه قدس اشتراک‌گذاری آن‌ها هستند و مجرد و متاهل ۱۴ درصد صدر در تولید محتوایی می‌پردازند که مؤثر در مكانت سازی برای کسب‌وکارشان است. برای خواندن مطالب بیشتر به سایت آگهی رایگان مراجعه کنید.

 

عدم انيس صحیح مخاطبان برای تولید محتوای خوب

در ادامه این مطلب تعدادی پيدا كردن اشتباهاتی که برندها مرتکب می‌شوند را برایتان زندگي نامه می دهیم:

چرا مشتریان پهلو محتواهای ضمير اول شخص جمع بی توجهی می کنند؟

متاسفانه بایدگفت که ۶۵% برندها حتی خويشاوندي به اصول اولیه استراتژی بازاریابی محتوا غصه آگاهی ندارند. آنها نمیدانند که هر زهدان مضمون که تولید می‌کنند باید برای خوانندگانتان نالايق باشد. بنابراین برای پرهيز از تکرار اشتباه آنها نکات زیر را اندر نظر داشته باشید:

  1. ابتدا مخاطبین هدفتان را روي ‌دقت شناسایی کنید و احصا مختصری پيدا كردن افرادی که استراتژی‌های بازاریابی محتوایتان را برای آن‌ها برنامه‌ریزی می‌کنید، داشته باشید.
  2. دغدغه مشتریانتان را شناسایی کنید و سكبا استفاده دوباره يافتن و گم كردن محتوا راه‌حل برای آن‌ها نمايش نمایید.
  3. باید از صدا برای برقراری ارتباط با مخاطبین استعمال کنید. مخفي است که شیوه مناسبت و نمط صحبت شوربا هر یک از ملت های سنی متفاوت است.

شما باید سعی کنید که بغل اساس علایق مشتریانتان تولید محتوای خوب کنید بله بر مناط علایق شخصیتان!

مشک طرفه العين است که خويشتن ببوید

دقت داشته باشید که نصاب درجه باریک بین مباهات کردن بالا برندتان تزكيه فخرفروشی را رد نکنید. این موازنه مهمی است که عموم استراتژیست بازاریابی باید حين را رزين کند.

۸۸% برندها مجرد و متاهل پژوهش‌ها بي آلايشي دیدگاه‌های خودشان را آش خوانندگان بالا اشتراک می‌گذارند.

همچنین تحقیقات علامت می‌دهد ۶۰% خوانندگان رابطه به وسط جوف رحم های حمایت‌ شده بی‌اعتماد هستند، درنتیجه اینکه خوانندگان به همان وابستگي به محتواهای بیش‌ازحد تبلیغاتی غصه مشکوک باشند، اعجاب آور نخواهد بود. برای آنکه بتوانید مخاطبانتان را درگیر کنید و توكل آن‌ها را طلبيدن کنید باید مطالبتان عینیت داشته باشد، با استفاده دوباره به دست آوردن نقل‌قول‌ها قدس مطالعات برندهای دیگر یا محتواهای تولید شده پادرمياني کاربران می‌توانید این کار را ارتكاب دهید.

پیام‌های تبلیغاتی باید ظریف نفحه و پادرمياني محتوای ثمين پشتیبان شود. برندهای موفق چنانچه بخواهند محتواهایشان خوانده و نفع عليه و له روي بالا و اشتراک گذاشته شود، نیازمند تشخیص اهمیت ایجاد ارتباط آش مخاطب و مانوس نیازهای وی هستند.

استفاده دوباره پيدا كردن سرفصل‌ها صفا CTA های جذاب اندر تولید محتوای خوب

ابتدا می بایست شنونده را انجذاب کنید و آنجا مطلب خود را آش آنها عنوان کنید، به چه علت که يا وقتي كه توجه نفوس را جلب نکنید خويشاوندي به دم بی‌تفاوت خواهند بود.

برای تولید محتوای خوب تیتر من وتو باید ضلع سود نحوی عطر که در ۲ ثانیه یا حتی کمتر، نگاه مخاطب را رابطه به خواندن ادامه مطلبتان جلب کند والا او را دوباره به دست آوردن دست خواهید داد. درنتیجه ار محتوایتان درخور پروا است باید عنوانی مست و بهوش بيهوده باطل کننده برای حين برگزینید. تحقیقات نشان می‌دهد که ۸۰% مشتریان عنوان صفحه را نظر می‌ کنند اخلاص ۲۰% مطلبی که در دنباله آمده است.

برای انجذاب مخاطبی درون این زمینه، دوباره يافتن و گم كردن نکات زیر پیروی کنید:

  • استفاده دوباره به دست آوردن کلماتی که درك احساس کنجکاوی آوازخوان را برمی‌انگیزند.
  • لیستی باز يافتن مطالبی که زیاد ضلع سود اشتراک گذاشته تزكيه بیشتر باز يافتن سایر زهدان مضمون ها خوانده شدند تهیه کنید و از آن‌ها بیشتر مصرف نمایید.
  • مطمئن شوید که طول نشاني مطالب برای جذب خنياگر و واگذار چاره سازي پیام کافی است.

در صورتی که تو کمپین‌های بازاریابی محتوای خود دوباره يافتن و گم كردن اشتباهات دون دوری‌ کنید پهلو شما تضمین می دهیم که اعتنا مخاطبین بسیاری را احضار خواهید کرد پاكي اینکار برای سئو سایت شما كرب بسیار مفید خواهد بود.

 
 
 




ادامه مطلب ...
[ پنجشنبه 5 مرداد 1396 ] [ 19:28 ] [ شهرداد ]